СТЕФАНОВИЋ: ЂИЛАСОВУ ДЕЦУ НИКО НИЈЕ ПОМЕНУО, ВУЧИЋЕВУ ВРЕЂАЛИ, ПРЕТИЛИ
Потпредседник Владе и министар унутрашњих послова, Небојша Стефановић, оценио је да је снимак једног од лидера Савеза за Србију, Драгана Ђиласа, јефтин политички перформанс, као и да су управо лидери СзС ти који сатанизују и иживљавају се над свима који мисле другачије.
"За разлику од Ђиласа, Обрадовића, Јеремића, Трифуновића, Веселиновића и осталих, никада нисмо спомињали њихову децу. Нико никада није поменуо нити именом прозвао децу Драгана Ђиласа нити било чију децу", навео је Стефановић и додао да су, међутим, деца Александра Вучића претрпела најтеже ударце, вређања и претње силовањем и убиством.
Стефановић је навео да је Вучић, ударан у најболније тачке, у децу, "стоички и храбро свих ових година подносио терор политичких неистомишљеника", којима су напади на чланове породица својих противника средство политичког деловања.
"Управо је Драган Ђилас са својим најближим сарадницима чак и у време тешке борбе против пандемије свакодневно називао оца Данила, Милице и Вукана лудаком, манијаком, психопатом, болесником, да би након тога његови следбеници наставили са гнусним увредама на рачун Александра Вучића. Подсетићу, да су његове присталице поручивале да ни мали Вукан неће утећи", навео је Стефановић.
Стефановић додаје да су, без иједне политичке идеје, лидери Савеза за Србију и њихове присталице управо ти који се свакодневно иживљавају и сатанизују премијерку, министре, посланике, новинарке, присталице СНС-а и све грађане који другачије мисле од њих.
Kако оцењује, они су ти који спроводе даноноћно политичко насиље над свима који не мисле као они и не занима их што то слушају наша деца.
"Њихово политичко деловање заснива се од почетка, па све до данас на мржњи, агресији и насиљу. Последњих дана отворено прижељкују грађанске сукобе, позивају на њих. Наравно једини мотив у свему им је власт. У тој патолошкој жељи за влашћу не бирају средства како би остварили свој циљ, па макар то били јефтини политички перформанси", навео је Стефановић.
Извор: Танјуг